Παραπάνω αλάτι στο φαγητό; 5 tips για να το διορθώσουμε

Παραπάνω αλάτι στο φαγητό; 5 tips για να το διορθώσουμε

Ναι, υπάρχουν και μικροατυχήματα στη μαγειρική. Θυμηθείτε για παράδειγμα εκείνες τις φορές που βγήκε λύσσα το φαγητό. Είτε γιατί δεν υπολογίσαμε σωστά το αλάτι του, είτε γιατί ξεχαστήκαμε βρε παιδί μου και βάλαμε δύο φορές! Αυτά συμβαίνουν. Πώς θα σώσουμε τώρα το φαγητό μας για να το σερβίρουμε κανονικότατα στους υπόλοιπους; Υπάρχουν οι παρακάτω 5 τρόποι για να διορθώσουμε την κατάσταση.

1. Το tip με την πατάτα

Η πατάτα περιέχει άμυλο το οποίο θα απορροφήσει αρκετά το αλάτι. Αφού την ξεφλουδίσουμε τη ρίχνουμε ολόκληρη μέσα στην κατσαρόλα την ώρα που το φαγητό μας είναι ακόμη στη φωτιά. Άρα βασική προυπόθεση επιτυχίας για αυτό το tip είναι να έχουμε αντιληφθεί σχετικά νωρίς το λάθος μας στο αλάτι. Κι επειδή η πατάτα θα τραβήξει ένα μέρος από τα υγρά του φαγητού, έχουμε στο νου ότι ίσως χρειαστεί να προσθέσουμε λίγο νερό.

2. Βουτάμε μια φέτα ξερό ψωμί

Σαν σφουγγάρι θα τραβήξει το περιττό αλάτι και μια φέτα ξερό ψωμί. Και λέμε ότι το ψωμί πρέπει να είναι ξερό, γιατί το φρέσκο φυσικά θα διαλυθεί. Το πλεονέκτημα αυτής της λύσης είναι ότι μπορούμε να την εφαρμόσουμε όταν έχει τελειώσει το μαγείρεμα. Σε αντίθεση δηλαδή με την πατάτα που θα πρέπει να μείνει μέσα καθόλη τη διάρκεια του μαγειρέματος. Αφήνουμε 10 λεπτά το ψωμί να κάνει τη δουλειά του και μετά το αφαιρούμε.

3. Αραιώνουμε με νερό & διπλασιάζουμε τη συνταγή

Γενικά στα φαγητά κατσαρόλας είναι πιο εύκολο να εξουδετερώσουμε το πολύ αλάτι απλά προσθέτοντας λίγο νερό, περίπου μισή κούπα. Και για να μην βγει το αποτέλεσμα πολύ νερόβραστο, η ιδανική λύση θα ήταν να προσθέσουμε μία δόση ακόμη στερεά τρόφιμα, με καλύτερη ιδέα τα λαχανικά και το ρύζι. Έτσι βέβαια αυξάνουμε την ποσότητα του φαγητού που μαγειρεύουμε, αλλά τουλάχιστον δεν θα λυσσάξουμε από την αλμυρή του γεύση.

4. Προσθέτουμε λίγη ζάχαρη

Αν το φαγητό που φτιάξαμε είναι ελαφρά τσιμπημένο στο αλάτι, μπορούμε να επαναφέρουμε την ισορροπία στη γεύση ρίχνοντας μικρή ποσότητα ζάχαρης. Μισό κουταλάκι για την ακρίβεια είναι αρκετό για να διορθώσει αυτή την αίσθηση της αλμύρας.

5. Βάζουμε κρέμα γάλακτος ή γιαούρτι

Αν η συνταγή το επιτρέπει, προσθέτουμε 2-3 κουταλιές κρέμα γάλακτος ή γιαούρτι και σιγομαγειρεύουμε λίγα λεπτά μέχρι να δέσει το μείγμα. Τα γαλακτοκομικά υλικά, αν και δεν αφαιρούν το αλάτι, κάνουν ωστόσο πιο ήπιες τις έντονες γεύσεις. Αυτή η λύση ταιριάζει σε ψητά κρέατα ή ακόμη και σε κόκκινες σάλτσες.

Έπεσε πολύ αλάτι στο φαγητό. 5 tips για να το διορθώσεις

Διαβάστε επίσης: 9 μαγειρικές καταστροφές και πως τις διορθώνουμε

Your Turn!

Αν έχετε να προσθέσετε κάτι ακόμη ή απλά να μοιραστείτε τη δική σας εμπειρία, αφήστε το προσωπικό σας σχόλιο!


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Author

Οργάνωση Σπιτιού - Tips Εξοικονόμησης - DIY Κατασκευές κ.α. #smartliving #momblogger Πτυχιούχος Ψυχολογίας, σύζυγος και μαμά δύο κοριτσιών από τη Θεσσαλονίκη ♥ Αγαπημένο Quote: "Για τον κόσμο είσαι μία μαμά αλλά για την οικογένειά σου είσαι ο κόσμος όλος...".

Συμμετοχή στη συζήτηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.