fbpx
Φτιάχνουμε τις πιο υγιεινές pancakes με βρώμη και λιναρόσπορο

Φτιάχνουμε τις πιο υγιεινές pancakes με βρώμη και λιναρόσπορο

Φτιάχνουμε τις πιο υγιεινές, superfood pancakes με βρώμη και λιναρόσπορο. Η ιδέα ήταν της κόρης μου, η οποία στα 16 της χρόνια πειραματίζεται με διάφορες συνταγές στην κουζίνα. Κι εγώ είμαι μια περήφανη, κουκουβάγια, ελληνίδα μάνα.

Ένα απόγευμα λοιπόν επιστρέφοντας από τη δουλειά, είδα αυτές τις pancakes στον πάγκο της κουζίνας. Ζεστές και λαχταριστές ήταν ό,τι έπρεπε εκείνη τη στιγμή. Φυσικά σκέφτηκα “αυτές είναι για το blog”, όπως η γιαγιά στη διαφήμιση με τα γεμιστά. Οπότε οι απαραίτητες φωτογραφίες βγήκαν και ορίστε η συνταγή.

Υλικά για τις pancakes με βρώμη

Με τα υλικά που σας δίνουμε παρακάτω θα βγουν περίπου 10 pancakes (ή τηγανίτες στα ελληνικά). Διπλασιάζουμε τις δοσολογίες, αν θέλουμε περισσότερες.

  • 2 κούπες νιφάδες βρώμης.
  • 1 κούπα γάλα. Εναλλακτικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιο φυτικό ρόφημα, όπως γάλα αμυγδάλου ή γάλα σόγιας.
  • 1 κουταλιά της σούπας λιναρόσπορο αλεσμένο στο multi ή κοπανισμένο στο γουδί.
  • 1 αυγό.
  • 1 πρέζα αλάτι.
  • Ελαιόλαδο για το άλειμμα του τηγανιού.

Τι θα χρειαστούμε για τις υγιεινές pancakes

Πως θα τις φτιάξουμε

Βάζουμε τις νιφάδες βρώμης στο multi, για να γίνουν σαν αλεύρι. Στο multi αλέθουμε και το λιναρόσπορο, τον οποίο ανακατεύουμε μαζί με τη βρώμη. Χτυπάμε σε μπολ το αυγό και ρίχνουμε το γάλα. Ρίχνουμε σταδιακά τη βρώμη με το λιναρόσπορο στο μπολ και αλατίζουμε. Αναμειγνύουμε όλα τα υλικά πολύ καλά, μέχρι να έχουμε ένα ωραίο, ομοιογενές και πηχτό αποτέλεσμα.

Αλείφουμε ένα αντικολλητικό τηγάνι με λάδι κι όταν κάψει, ρίχνουμε μείγμα με μία κουτάλα σούπας, δημιουργώντας μικρά στρόγγυλα pancakes. Περίπου τρία τέτοια pancakes χωράνε στην επιφάνεια ενός μεγάλου τηγανιού. Ψήνουμε το κάθε πιτάκι μέχρι να ροδίσει, προσέχοντας φυσικά να μην κάψει. Γυρίζουμε με σπάτουλα κι από την άλλη. Ένα με δυο λεπτά θέλουν από την κάθε πλευρά οι τηγανίτες μας, για να είναι έτοιμες.

Προτάσεις σερβιρίσματος

Για να μη χάσουμε τη superfood διάσταση του όλου θέματος, συνοδεύσαμε τις pancakes μας με μέλι, καρύδι και μαύρη σταφίδα. Άλλες προτάσεις είναι να βάλουμε μπανάνα, κομμάτια φράουλας ή άλλο φρούτο της εποχής. Θα ήταν ωραίο από πάνω κι ένα σιρόπι ή γλυκό του κουταλιού. Και φυσικά μπορούμε πάντα να τις απολαύσουμε με το αγαπημένο μας άλειμμα πραλίνας.

Τηγανίτες υγιεινές με λίγες θερμίδες

Η συνταγή είναι εύκολη, τα υλικά που θα χρειαστούμε ελάχιστα και η επιτυχία δεδομένη για αυτές τις superfood pancakes με βρώμη και λιναρόσπορο!

Καλή σας απόλαυση!

Διαβάστε επίσης: Συνταγή για απολαυστικό παγωμένο γλύκισμα με ζαχαρούχο.

Your Turn!

Αν έχετε να προσθέσετε κάτι ακόμη ή απλά να μοιραστείτε τη δική σας εμπειρία, αφήστε το προσωπικό σας σχόλιο!


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Author

Σύζυγος και μαμά δύο κοριτσιών από την Καλαμαριά Θεσσαλονίκης! #smartliving #momblogger Αγαπημένη Φράση: "Για τον κόσμο είσαι μία μαμά αλλά για την οικογένειά σου είσαι ο κόσμος όλος...".

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.