fbpx
Απόλαυσε το πιο χαλαρωτικό μπάνιο. Ρίξε στη μπανιέρα ένα από αυτά

Απόλαυσε το πιο χαλαρωτικό μπάνιο. Ρίξε στη μπανιέρα ένα από αυτά

Θέλεις να απολαύσεις το πιο χαλαρωτικό μπάνιο; Την επόμενη φορά, γέμισε τη μπανιέρα και ρίξε στο νερό ένα από αυτά τα απρόσμενα συστατικά. Θα έχεις φτιάξει έτσι, εύκολα και οικονομικά, το δικό σου mini spa.

Χαλαρωτικό μπάνιο

Γέμισε τη μπανιέρα μέχρι πάνω με ζεστό (αλλά ανεκτό) νερό, βάλε και λίγη μουσική. Επέλεξε και πρόσθεσε ένα από τα 7 συστατικά που σου προτείνω. Βύθισε το σώμα σου, ξάπλωσε πίσω, χαλάρωσε και απόλαυσε το μπάνιο σου.

1. Ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο δεν είναι χρήσιμο μόνο για τη διατροφή σου. Έχει θαυματουργές ιδιότητες και στην καθημερινή φροντίδα της επιδερμίδας. Πρόσθεσε 5 με 7 μόνο κουταλιές στη μπανιέρα και δεν θα αναγνωρίζεις το ίδιο σου το δέρμα! Θα είναι τόσο απαλό κι ενυδατωμένο, όσο ενός μωρού.

2. Σόδα φαγητού

Η σόδα φαγητού εξουδετερώνει το χλώριο που περιέχει το νερό. Άρα το κάνει πιο “μαλακό” και φιλικό προς το σώμα σου. Επίσης, ως γνωστόν, έχει αντιμυκητιακές ιδιότητες. Έτσι αφήνει το δέρμα μαλακό και βοηθάει στον καθαρισμό του και την απομάκρυνση των τοξινών. Η ποσότητα μαγειρικής σόδας που θα χρειαστεί να βάλεις είναι 4 με 5 κουταλιές της σούπας.

ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΙΔΕΑ

Εκμεταλλεύσου τον χρόνο που είσαι μέσα στη μπανιέρα και άπλωσε στο πρόσωπό σου μια ενυδατική μάσκα ή μια μάσκα για βαθύ καθαρισμό. Τα συστατικά της μάσκας θα διεισδύσουν στο δέρμα ακόμη καλύτερα, χάρη στη ζεστή θερμοκρασία και τον ατμό που δημιουργείται.

3. Γάλα

Δεν είναι καθόλου μύθος πως η βασίλισσα Κλεοπάτρα αγαπούσε να κάνει μπάνιο με γάλα. Φυσικά και δεν θα μπεις να μουλιάσεις σε λίτρα γάλακτος. Ρίξε απλά ένα με δύο ποτήρια μέσα στο νερό. Το γάλα έχει ενυδατικές, καθαριστικές και θρεπτικές ιδιότητες για την επιδερμίδα κι αυτό το milk bath θα σε αναζωογονήσει.

4. Τζίντερ

Το τζίντζερ ανοίγει τους πόρους, χαλαρώνει τους μυς και αποτοξινώνει. Βράσε ένα κομμάτι τζίντζερ σε μια κατσαρόλα και ρίξε το αφέψημα μέσα στο detox μπάνιο σου. Είσαι έτοιμη να απολαύσεις μια μοναδική εμπειρία. Το τζίντζερ βοηθά στο να αυξηθεί η θερμότητα του σώματός σου. Οπότε ιδρώνεις και μέσω του ιδρώτα αποβάλλονται οι τοξίνες! Επέλεξέ το ειδικά τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες.

5. Μηλόξυδο

Το μηλόξυδο είναι πλούσιο σε μηλικό οξύ που έχει απολεπιστική επίδραση, ενώ βοηθά και τους φραγμένους πόρους. Από την άλλη το ξύδι μηλίτη ανακουφίζει από την ξηροδερμία και καταπραΰνει τα συμπτώματα φαγούρας. Δοκίμασέ το, προσθέτοντας 1 κούπα στη μπανιέρα σου.

6. Βρώμη

Λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν ότι η βρώμη είναι ευεργετική για το δέρμα. Κι όμως οι νιφάδες βρώμης επαναφέρουν την υγρασία της επιδερμίδας, ενυδατώνουν και αντιμετωπίζουν τους δερματικούς ερεθισμούς. Άλεσε στο μπλέντερ μία κούπα νιφάδες βρώμης, έως ότου γίνουν σαν πούδρα. Ρίξε το μείγμα στο ζεστό νερό, ανακάτεψε και είσαι έτοιμη να μπεις στη μπανιέρα.

7. Χαμομήλι

Βράσε 1 λίτρο νερού με μια μεγάλη χούφτα χαμομήλι. Κατέβασε το αφέψημα από τη φωτιά και άφησε για 15 λεπτά, πριν το σουρώσεις και το ρίξεις στο νερό. Αυτή η συνταγή θα μαλακώσει το δέρμα σου και θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς σαν πουλάκι.

Τι να ρίξεις στη μπανιέρα για να απολαύσεις ένα χαλαρωτικό μπάνιο

Ποιο απ’ όλα αυτά τα συστατικά σκέφτεσαι να δοκιμάσεις την επόμενη φορά στο μπάνιο σου;

Διαβάστε επίσης: Η σωστή σειρά περιποίησης προσώπου για το πρωί & για το βράδυ.

Your Turn!

Αν έχετε να προσθέσετε κάτι ακόμη ή απλά να μοιραστείτε τη δική σας εμπειρία, αφήστε το προσωπικό σας σχόλιο!


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Author

Σύζυγος και μαμά δύο κοριτσιών από την Καλαμαριά Θεσσαλονίκης! #smartliving #momblogger Αγαπημένη Φράση: "Για τον κόσμο είσαι μία μαμά αλλά για την οικογένειά σου είσαι ο κόσμος όλος...".

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.