fbpx
6 συμβουλές για να είσαι σε φόρμα χωρίς γυμναστήριο

6 συμβουλές για να είσαι σε φόρμα χωρίς γυμναστήριο

Αν αυτό που θέλουμε είναι να βρούμε τη φόρμα μας και να γεμίσουμε ενέργεια (σωματική και ψυχική), τότε αρκεί να ξεκινήσουμε με απλά μικρά βήματα. Αρκεί να ξεπεράσουμε την αρχική αδράνεια και να σταματήσουμε τις δικαιολογίες. Αυτές είναι οι 6 συμβουλές για να ξεκινήσουμε ένα fitness πρόγραμμα, πριν αποφασίσουμε την εγγραφή στο γυμναστήριο.

1. Βάζουμε την κίνηση στη ζωή μας

Η τακτική φυσική δραστηριότητα αποτελεί το κλειδί για καλή υγεία. Ακόμη και απλές καθημερινές δραστηριότητες μπορούν να μας βοηθήσουν σε αυτό. Περπατάμε για να φτάσουμε στον προορισμό μας, ανεβαίνουμε τις σκάλες αντί να χρησιμοποιήσουμε το ασανσέρ, καθαρίζουμε το σπίτι. Όλα μπορούν να συμβάλλουν στη συνολική ενεργειακή κατανάλωση. Βάζοντας περισσότερη κίνηση στη ζωή μας όχι μόνο καίμε θερμίδες, αλλά βελτιώνουμε και το ψυχικό μας «ευ ζην».

2. Λέμε αντίο σε ανθυγιεινά σνακ

Τρώμε αληθινό φαγητό! Τι σημαίνει αυτό; Ότι πρέπει να περιορίσουμε στο ελάχιστο τα ανθυγιεινά – πρόχειρα σνακ. Ένα παγωτό, μία σοκολάτα, λίγα πατατάκια… κι όλο αυτό το καταστροφικό τσιμπολόγημα δεν λέει να σταματήσει. Τι κάνουμε όταν μας πιάνουν οι λιγούρες; Στη θέση των ανθυγιεινών σνακ βάζουμε αυτές τις 7 απίθανες τροφές ικανοποιώντας έτσι άμεσα και αποτελεσματικά την πείνα μας.

3. Βρίσκουμε πάντα χρόνο για πρωινό

Aφιερώνουμε 10 λεπτά στην αρχή της ημέρας μας για να φάμε πρωινό. Το πρωινό παρέχει στον οργανισμό όλη την πολύτιμη ενέργεια για να βγάλει το 24ωρο και εξασφαλίζει καλύτερη πνευματική και σωματική υγεία. Μερικές επιλογές για ένα δυνατό πρωινό ξεκίνημα είναι οι Φωλίτσες στο Φούρνο και η Γκρανόλα.

4. Δεν ξεχνάμε το νερό

Πόσο νερό ήπιες σήμερα; Το νερό είναι το φυσικό και ανέξοδο όπλο μας, για να είμαστε πάντα σε φόρμα. Γι’αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε. Είναι αυτό που θα μας δροσίσει, θα μας χαρίσει ενέργεια, θα μας αποτοξινώσει. Και πόσο νερό πρέπει να πίνουμε; Οκτώ ποτήρια των 225 ml την ημέρα είναι η βάση, λένε οι ειδικοί.

5. Παίζουμε σαν παιδιά με τα παιδιά

Ένας ακόμη τρόπος να προσθέσουμε κίνηση στη ζωή μας είναι το παιχνίδι! Αν δηλαδή δεν είμαστε fan των γυμναστηρίων μπορούμε και πάλι να προσθέσουμε καύσεις και να ανεβάσουμε τα επίπεδα κατανάλωσης ενέργειας, απλά παίζοντας με τα παιδιά ή τα ανίψια μας. Ο χορός, το κυνηγητό, το σχοινάκι είναι μερικές καλές ιδέες για να ξεκινήσουμε! Το όφελος εδώ είναι διπλό. Διατηρούμαστε σε φόρμα αλλά και διασκεδάζουμε όλοι μαζί!

6. Δίνουμε στον ύπνο τη θέση που του αξίζει

Ο ύπνος είναι ο φυσικός μας θεραπευτής, το εισιτήριο για ένα υγιές σώμα και μυαλό. Στη διάρκειά του, εξοικονομείται ενέργεια, «τακτοποιούνται» οι σκέψεις και οι αναμνήσεις στον εγκέφαλο, ξεκουράζονται και αναδομούνται οι μύες. Δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία ότι η σωματική, ψυχική και κοινωνική ευεξία μας εξαρτάται από την ποιότητα και την ποσότητα του ύπνου. Ο νυχτερινός λοιπόν ύπνος δεν πρέπει να είναι λιγότερος από 6 ώρες και περισσότερος από 9 ώρες.

Μέσα σε όλα διατηρούμε πάντα τη θετική μας σκέψη: «Μπορούμε να το κάνουμε! Δεν είναι και τόσο δύσκολο!» Η θετική σκέψη θα μας κάνει να ξεπεράσουμε οποιοδήποτε εμπόδιο μπαίνει μπροστά στον στόχο του να είμαστε σε φόρμα.

Your Turn!

Αν έχετε να προσθέσετε κάτι ακόμη ή απλά να μοιραστείτε τη δική σας εμπειρία, αφήστε το προσωπικό σας σχόλιο!


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Author

Σύζυγος και μαμά δύο κοριτσιών από την Καλαμαριά Θεσσαλονίκης! #smartliving #momblogger Αγαπημένη Φράση: "Για τον κόσμο είσαι μία μαμά αλλά για την οικογένειά σου είσαι ο κόσμος όλος...".

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.