Έξι κακές συνήθειες που σας κοστίζουν χρήματα

Έξι κακές συνήθειες που σας κοστίζουν χρήματα

Κακή διατροφή, έλλειψη σωματικής άσκησης, παχυσαρκία, κάπνισμα, άγχος και προβλήματα ύπνου βασανίζουν το σύγχρονο άνθρωπο. Διώξτε τις κακές συνήθειες του σύγχρονου τρόπου ζωής που σας κοστίζουν χρήματα, χρόνια και υγεία. Κρατήστε το σώμα και το νου σε καλή κατάσταση, για να χαρείτε στο έπακρο τη ζωή. Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι προσέχοντας τον εαυτό σας περισσότερο και αλλάζοντας τον τρόπο ζωής σας, εξοικονομείτε χρήματα από το πορτοφόλι σας.

1. Ασταθές βάρος / ασταθής γκαρνταρόμπα

Χρειάζεται δύναμη για να αντισταθείτε στους πειρασμούς και να διατηρήσετε σταθερό το βάρος σας. Τίποτα όμως δεν είναι ακατόρθωτο. Κάντε ένα πλάνο και οργανώστε το εβδομαδιαίο πρόγραμμα φαγητού. Έτσι θα ελέγχετε αν η διατροφή σας είναι πλήρης και ισορροπημένη σε καθημερινή βάση. Γιατί οι συνεχείς αυξομειώσεις στο βάρος σημαίνουν συνεχείς αλλαγές στη γκαρνταρόμπα σας κι αυτό είναι ένα παραπάνω κόστος για σας. Extra tip: μην ξεχνάτε να πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα.

Πες μου τι τρως να σου πω ποιος είσαι.

2. Τρώτε έξω συχνά / αδειάζετε γρηγορότερα το πορτοφόλι

Η διατροφική σας συμπεριφορά προδίδει κατά ένα ποσοστό τα συναισθήματα και τις σκέψεις σας. Αν τρώτε συχνά έξω και μάλιστα επιλέγετε τρόφιμα ανθυγιεινά και σε υπερμεγέθεις μερίδες, τότε είστε παρορμητική φύση και δεν τρέφεστε σωστά. Βάλτε λίγο μέτρο σε αυτή τη συνήθεια, για να μην καταλήξετε να μοιράζεστε το εισόδημά σας με τον εστιάτορα. Επειδή για αρκετούς ανθρώπους το φαγητό έξω είναι ένας τρόπος διασκέδασης, προσπαθήστε τουλάχιστον να το περιορίσετε σε μία φορά την εβδομάδα. Δείτε πως μπορεί να γίνει η έξοδος το σαββατοκύριακο, οικονομικά. Η πλήρης στέρηση δεν είναι ποτέ η λύση.

3. Κακή διατροφή / περισσότερα φάρμακα

Η διατροφή για πολλούς σήμερα είναι δυστυχώς πλούσια σε θερμίδες, σε ζάχαρη, σε αλάτι και σε κορεσμένα λίπη. Η ποικιλία και η ποιότητα των τροφών που φτάνουν καθημερινά στο πιάτο σας παίζουν σημαντικό ρόλο στην υγεία και την ευεξία σας. Μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά μπορεί να καθυστερήσει το γήρας και την οστεοπόρωση. Επίσης η προσθήκη δημητριακών με πολλές φυτικές ίνες σας εξασφαλίζει ενέργεια και καλή διάθεση. Η σωστή διατροφή είναι προληπτικό μέσο για διάφορα προβλήματα υγείας. Σωστή διατροφή σημαίνει καλή υγεία και λιγότερα φάρμακα.

Από Δευτέρα ξεκινάω δίαιτα ή κόβω το κάπνισμα…Πόσες φορές το υποσχεθήκατε και πόσες φορές το εγκαταλείψατε στη μέση;

4. Καπνίζετε μανιωδώς / λιγότερα χρόνια ζωής

Παραδέχεστε ότι καπνίζετε σαν φουγάρο; Η νικοτίνη εξασθενεί τον οργανισμό σας και επηρεάζει την αναπνευστική σας λειτουργία. Το αποτέλεσμα είναι να λαχανιάζετε όταν ανεβαίνετε σκάλες ή όταν τρέχετε να προλάβετε το λεωφορείο. Αναμφίβολα είναι η πιο ανθυγιεινή συνήθεια. Το κάπνισμα αυξάνει τον κίνδυνο για καρδιακή νόσο, προκαλεί ρυτίδες και αυξάνει τις πιθανότητες για καρκίνο του στόματος και του πνεύμονα. Κόψτε άμεσα το κάπνισμα. Δεν χαλάτε μόνο την υγεία σας, αλλά κάνετε μεγάλη ζημιά και στο πορτοφόλι σας. Extra tip: αν δεν σκοπεύετε να κόψετε άμεσα το κάπνισμα, φροντίστε να στίβετε πολλά πορτοκάλια, καθώς το τσιγάρο σας κλέβει όλη τη βιταμίνη C.

5. Λιγότερο περπάτημα / περισσότερη βενζίνη

Είναι αλήθεια ότι δεν κινείστε πολύ! Πηγαίνετε παντού με το αυτοκίνητο. Αλλά και στο σπίτι κάθεστε πολλές ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή και την τηλεόραση. Περπατήστε ή κάντε ποδήλατο! Θα δείτε την ενέργειά σας να αυξάνεται και το ανοσοποιητικό σας να ενισχύεται. Τα 30 λεπτά φυσικής δραστηριότητας καθημερινά είναι απαραίτητα και αυτό δεν αποτελεί πλέον μυστικό. Με personal trainer τον εαυτό σας κάντε τα ψώνια σας και τις εξωτερικές δουλειές με τα πόδια, χωρίς αυτοκίνητο και έξοδα σε βενζίνες.

6. Δεν κοιμάστε αρκετά / περισσότερη κούραση και κακή διάθεση

Η ανάγκη να μειώσετε τον ύπνο, για να προλάβετε να κάνετε περισσότερα, δεν είναι καλή ιδέα. Τουλάχιστον 7 ώρες ύπνου το βράδυ χρειάζονται, για να είστε σε νοητική εγρήγορση την επόμενη μέρα. Διαφορετικά η κούραση και η υποτονικότητα θα σας κάνουν παρέα, με αποτέλεσμα να είστε κακοδιάθετοι. Η έλλειψη ύπνου επηρεάζει αρνητικά την παραγωγικότητα και τη συναισθηματική σταθερότητα. Μην παραβλέπετε το ρολόι όταν δείχνει πως είναι ώρα για νάνι. Αυτή η συμπεριφορά μακροπρόθεσμα μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα υγείας. Και τα προβλήματα υγείας έχουν το κόστος τους, οικονομικό και όχι μόνο.

Αλλάξτε συνήθειες, κερδίστε τη ζωή!

Στις σύγχρονες κοινωνίες έχουν υιοθετηθεί πολλές κακές συνήθειες που κοστίζουν χρόνια και χρήματα. Η απειλή όμως της υγείας και το οικονομικό κόστος που επιφέρουν οι κακές αυτές συνήθειες δεν φαίνεται να είναι αρκετός λόγος για να ξεβολευτούμε και να τις εγκαταλείψουμε. Διαψεύστε αυτούς που λένε ότι οι καλές συνήθειες εγκαταλείπονται ευκολότερα από τις κακές. Κάντε πράξη την καλύτερη ποιότητα ζωής και υγείας. Ζήστε πιο απλά και πιο ανθρώπινα.

Your Turn!

Αν έχετε να προσθέσετε κάτι ακόμη ή απλά να μοιραστείτε τη δική σας εμπειρία, αφήστε το προσωπικό σας σχόλιο!

Author

Οργάνωση Σπιτιού - Tips Εξοικονόμησης - DIY Κατασκευές κ.α. #smartliving #momblogger Πτυχιούχος Ψυχολογίας, σύζυγος και μαμά δύο κοριτσιών από τη Θεσσαλονίκη ♥ Αγαπημένο Quote: "Για τον κόσμο είσαι μία μαμά αλλά για την οικογένειά σου είσαι ο κόσμος όλος...".

Συμμετοχή στη συζήτηση