Επτά απίθανες τροφές και σνακ που σας κόβουν την πείνα

Επτά απίθανες τροφές και σνακ που σας κόβουν την πείνα

Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος ή αν απλά θέλετε να τρώτε υγιεινά το να ξεγελάτε έξυπνα την πείνα στη διάρκεια της ημέρας είναι απαραίτητο για την επίτευξη του στόχου σας. Νιώθοντας χορτάτοι όλη την ημέρα σημαίνει ότι μπορείτε να επικεντρώνεστε περισσότερο στην εργασία σας και να λειτουργείτε καλύτερα στην καθημερινότητά σας. Υποφέρετε κι εσείς από ασταμάτητες λιγούρες; Την επόμενη φορά που θα σκεφτείτε τι να φάω θυμηθείτε αυτές τις απίθανες τροφές ή σνακ που σας κόβουν την πείνα μαχαίρι. Τα τακτικά μικρογεύματα, όπως επισημαίνουν και οι διαιτολόγοι, εφοδιάζουν τον οργανισμό με ενέργεια, αντοχή, εγρήγορση και οδηγούν στην αποφυγή υπερκατανάλωσης τροφών στα κυρίως γεύματα.

Αμύγδαλα

Τρώγοντας μια χούφτα ωμά αμύγδαλα την ημέρα νιώθετε χορτάτοι για πολλές ώρες και μειώνονται σημαντικά οι λιγούρες. Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε, μαγνήσιο, ασβέστιο, φυτικές ίνες, φλαβονοειδή και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα. Διατηρούν λαμπερή την επιδερμίδα, βοηθούν στην υγεία των μαλλιών και δυναμώνουν τα κόκαλα.

αμύγδαλα, σνακ που κόβουν την πείνα

Βραστά αβγά

Το αβγό είναι πολύτιμο τρόφιμο και φθηνό. Είναι ένα διατροφικό υπερόπλο, που δεν πρέπει να αφαιρέσετε εντελώς από το διαιτολόγιό σας. Ένα μεγάλο αυγό έχει μόνο 70-80 θερμίδες, ενώ παρέχει το 10% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας σε πρωτεΐνη. Μελέτες μάλιστα έδειξαν ότι η σωστή ένταξη των αυγών σε μία υποθερμιδική διατροφή αυξάνει τον ρυθμό απώλειας βάρους. Στην αγορά θα βρείτε σήμερα διάφορες ποικιλίες αυγών, ελευθέρας βοσκής, βιολογικά, με Ω-3 και πολλά ακόμη “κόλπα του μάρκετινγκ”. Εσείς διαλέξτε τα αυγουλάκια με βάση την ημερομηνία τους. Το φρέσκο αυγό είναι πάντα το καλύτερο.

βραστά αυγά, τροφές που κόβουν την πείνα

Βρώμη

Όχι μόνο στο πρωινό σας αλλά και στα ενδιάμεσα γεύματα η βρώμη είναι άριστη επιλογή. Αυτό το εξαιρετικά θρεπτικό δημητριακό κρατάει το αίσθημα της πείνας μακριά για ώρες. Πολλές ώρες! Την αξία της λίγο πολύ όλοι τη γνωρίζετε, αφού τελευταία έχει γίνει λατρεμένη συνήθεια πολλών από εσάς. Η βρώμη εκτός από το να καταναλωθεί ωμή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως συστατικό σε πολλές συνταγές. Μπαίνει σαν υλικό σε μπισκότα, muffins, smoothies, σπιτικές μπάρες δημητριακών ή γκρανόλα. Διαλέξτε τον τρόπο που σας ταιριάζει και εντάξτε την βρώμη στη διατροφή σας.

βρώμη δυναμωτικό πρωινό

Κρακεράκια ολικής με πάστα ελιάς

Τα κρακεράκια, είτε του εμπορίου είτε τα σπιτικά, είναι το αγαπημένο σας σνακ στη δουλειά. Τραγανά, ανάλαφρα και αφράτα τρώγονται εύκολα και γεμίζουν το στομαχάκι σας με ενέργεια, μέχρι να έρθει η σειρά του γεύματος. Αν μάλιστα τα παντρέψετε με την πλούσια γεύση της ελιάς το αποτέλεσμα θα σας απογειώσει. Οι ελιές, όπως και η πάστα ελιάς, είναι από τα καλύτερα εδέσματα της μεσογειακής κουζίνας. Η θρεπτική τους αξία είναι σημαντική, καθώς περιέχουν βιταμίνες, ανόργανα συστατικά, φαινολικές ουσίες και πολλά άλλα χρήσιμα στη διατροφή σας.

σνακ κρακεράκια ολικής με πάστα ελιάς

Μπαστουνάκια καρότου και αγγουριού με τυρί cottage

Αν θέλετε να μείνετε χορτάτοι ανάμεσα στα γεύματα, το τυρί cottage σε συνδυασμό με λαχανικά, όπως καρότο και αγγούρι, είναι μια εξαιρετική επιλογή. Το τυρί cottage χαμηλό σε λιπαρά και φτωχό σε θερμίδες αποτελεί ένα πλήρες, ελαφρύ γεύμα για εσάς που δεν θέλετε να ξεφύγετε από την δίαιτά σας. Συνδυάζει ωραία γεύση και χορταίνει αρκετά.

Μπαστουνάκια καρότου και αγγουριού με τυρί cottage

Γιαούρτι με λιναρόσπορο και σταφίδες

Το γιαούρτι ελαφρύ, θρεπτικό και εύπεπτο είναι ιδανική τροφή για όλες τις ηλικίες. Βοηθά στην υψηλή πρόσληψη ασβεστίου και κατ’επέκταση στην καλή υγεία των οστών, ενώ δρα ευεργετικά και για το πεπτικό. Ο λιναρόσπορος από την άλλη αποτελεί καλή πηγή Ω-3 λιπαρών οξέων και φυτικών ινών. Έχει βρεθεί ότι βοηθά στη μείωση της χοληστερίνης και ότι ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Αλέστε στο μπλέντερ μια κουταλιά της σούπας λιναρόσπορο και αναμείξτε στο γιαούρτι σας. Τους λιναρόσπορους, αν δεν τους αλέσετε, θα πρέπει να τους μουλιάσετε σε νερό από την προηγούμενη μέρα. Για έξτρα ενέργεια και γεύση ολοκληρώστε ρίχνοντας στο γιαούρτι σας και λίγες σταφίδες.

Γιαούρτι με λιναρόσπορο και σταφίδες

Μήλο με κανέλα και μέλι

Τα φρούτα είναι μία από τις πιο σωστές επιλογές για τα ενδιάμεσα γεύματά σας. Τρώγονται ευχάριστα και μπορείτε να τα καταναλώνετε άφοβα, γιατί δεν παχαίνουν. Αλλά έρχεται η στιγμή που τα βαριέστε. Την επόμενη φορά πασπαλίστε τις φέτες του ανιαρού μήλου σας με κανέλλα και μέλι. Έτσι το φρούτο σας θα γίνει ένα σνακ πιο δυναμικό και πιο επιθυμητό. Ένας πλανευτικός και ευωδιαστός συνδυασμός ειδικά για το απόγευμα που θέλετε κάτι γλυκό να τσιμπολογήσετε.

Μήλο με κανέλα και μέλι

Δύο είναι τα ενδιάμεσα γεύματα που πρέπει να τρώτε μέσα στη μέρα, για να βοηθήσετε τον οργανισμό σας. Αυτά είναι το δεκατιανό, ανάμεσα δηλαδή στο πρωϊνό και το μεσημεριανό και ένα ακόμη το απόγευμα, ανάμεσα στο μεσημεριανό και το βραδυνό. Ποτέ μην αγνοείτε το στομάχι σας όταν γουργουρίζει. Ικανοποιήστε άμεσα την πείνα σας με ένα ελαφρύ και υγιεινό σνακ.

Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα και τις ενημερώσεις, κάντε like στη σελίδα μας στο facebook.

Your Turn!

Αν έχετε να προσθέσετε κάτι ακόμη ή απλά να μοιραστείτε τη δική σας εμπειρία, αφήστε το προσωπικό σας σχόλιο!

Author

Οργάνωση Σπιτιού - Tips Εξοικονόμησης - DIY Κατασκευές κ.α. #smartliving #momblogger Πτυχιούχος Ψυχολογίας, σύζυγος και μαμά δύο κοριτσιών από τη Θεσσαλονίκη ♥ Αγαπημένο Quote: "Για τον κόσμο είσαι μία μαμά αλλά για την οικογένειά σου είσαι ο κόσμος όλος...".

22 comments

  • Δεν φαντάζεσαι Ελευθερία μου πόσο χρήσιμη μου είναι αυτή η ανάρτηση σου! Προμηθεύτηκα χτες μόλις πράσινα μήλα για σνακ αλλά θα αγοράσω και διάφορα άλλα σύμφωνα με τις προτάσεις σου!

    Reply
    • Καλοφάγωτα όλα Κατερίνα. Είναι όλα νόστιμα και υγιεινά.
      Να την πω την αμαρτία μου εγώ βέβαια (δεν μας ακούει κανείς) αυτή τη στιγμή τρώω πατατάκια :((

      Reply
  • Όλα τα τρώω και τα τιμάω Ελευθερίτσα! Τόσο καλό κορίτσι είμαι !!

    Reply
  • πολυ ωραιες οι προτάσεις σου! βέβαια εγω σαν πολυ δυσκολη που ειμαι στο φαγητο απο ολα αυτα μάλλον θα φαω τα αμύγδαλα! το κακό είναι οτι δεν μου κάνει τιποτα μια χούφτα, αν αρχίσω δε σταματάω!

    Reply
    • Κι εμένα τα αμύγδαλα είναι από τα αγαπημένα μου σνακ, τώρα αν θα είναι μια χούφτα…θα το προσπαθήσω. Ευχαριστώ Ντίνα!!

      Reply
  • Εγώ όταν πεινάω… πεινάω… δεν με σταματάει τίποτα :) Βέβαια με το αυγό νομίζω πως χορταίνω αλλά έλα που δεν κάνει να τρώμε πολλά την εβδομάδα! Είχα την εντύπωση πως οι ξηροί καρποί παχαίνουν, να μου πεις αν φας ενα μπολ.. όλα παχαίνουν!! Με τα φρούτα σώζεται όμως η κατάσταση, σε φουσκώνουν!!
    Καλή εβδομάδα Ελευθερία μου!!

    Reply
    • Φυσικά και παχαίνουν οι ξηροί καρποί, γι το λόγο αυτό δεν το παρακάνουμε…Ωραία είναι τα φρούτα και σε φρουτοσαλάτα όλα τα φρούτα εποχής με μέλι ή γιαούρτι γίνονται πολύ χορταστικά. Ευχαριστώ Ελεάνα!!

      Reply
  • Πολυ καλες οι προτάσεις σου! Ίσως είναι ευκαιρία και για να ξεκίνησω δίαιτα! Φιλιααα

    Reply
    • είναι και η εποχή που όλοι θέλουν να ξεκινήσουν μια δίαιτα και αποτοξίνωση ενόψει καλοκαιριού. Σε ευχαριστώ πολύ Σωτηρία, φιλιά!!!

      Reply
  • επεσες ακριβως στην περιπτωση που ξεκινησα λιγο διαιτα…ειμαι στη φαση να το παρω αποφαση! χαχαχχα βασικα γιαουρτι με ενα φρεσκο φρουτο μεσα τρωω ή με κριτσινια ολικης άλεσης. αλλα ολα οσα ειπες ειναι και αυτα μεσα στη διατροφη και πολυ αγαπημενα!

    Reply
    • Να τα δοκιμάσεις Αριάδνη, ιδίως μερικά από αυτά είναι και εύκολο να τα έχουμε στη δουλειά για όταν αρχίσουν να μας πιάνουν οι λιγούρες.

      Reply
  • Όντως οι τροφές αυτές σε βοηθούν πολύ, είναι και πεντανοστιμες,,, το γιαούρτι λίγο με χαλάει σκέτο αλλά το συνοδεύω με μέλι η γλυκό του κουταλιού (λιγο) και γίνεται μούρλια….

    Reply
    • Το γιαούρτι που εσύ έκανες παγωμένο γλυκό σε μπάρες με έχει ξετρελάνει, θα το κάνω κι εγώ έτσι. Φιλιά!

      Reply
  • Πολύ ωραίες προτάσεις για μικρογεύματα Ελευθερία μου, νόστιμες και υγιεινές!! Θα μας κόψουν την πείνα και θα πάρουμε και τις βιταμίνες μας. Φιλάκια πολλά και καλό απόγευμα!!

    Reply

Συμμετοχή στη συζήτηση