Επίσκεψη στο θεματικό πάρκο του Ευγένιου Τριβιζά στη ΔΕΘ

Στις 26 Οκτωβρίου, την ημέρα της ονομαστικής γιορτής της μικρής μου Δήμητρας επισκεφτήκαμε το θεματικό πάρκο και μουσείο Οι Μυστικοί Κόσμοι του Ευγένιου Τριβιζά στη ΔΕΘ. Περάσαμε πολύ ωραία και όπως μου είπε η μικρή μου στο τέλος της ημέρας αυτό ήταν το καλύτερο δώρο που θα μπορούσαμε να της κάνουμε!

Τι είδαμε στο θεματικό πάρκο του Ευγένιου Τριβιζά

Μπαίνοντας στο πάρκο μας περίμενε ο Σταθμάρχης για να επιβιβαστούμε στο τρένο που πάει παντού και ήμασταν έτοιμοι για το παραμυθένιο μας ταξίδι στους Μαγικούς Κόσμους του Ευγένιου Τριβιζά! Πρώτη στάση μια τεράστια βιβλιοθήκη με όλα τα βιβλία του αγαπημένου παραμυθά και το Μουσείο της Φαντασίας. Αντικείμενα βγαλμένα από τις ιστορίες που διαβάσαμε και ξαναδιαβάσαμε τόσες φορές στο σπίτι πριν κοιμηθούμε. Αντικείμενα γνώριμα που για πρώτη φορά ζωντάνευαν μπροστά μας.

Τριβιζάς ΔΕΘ

Στη συνέχεια μια κεντρική πλατεία, μια γειτονιά, με δέντρα γεμάτα πολύχρωμα μπαλόνια αντί για φύλλα και σπίτια γνωστών ηρώων. Το σπίτι της Φρικαντέλας, το σπίτι-εργαστήρι του Φραγκίσκου του φραγκόσυκου από την Φρουτοπία είναι μερικά μόνο από αυτά. Ειδικά στο εργαστήρι του Φραγκίσκου του φραγκόσυκου ο περιβόητος εφευρέτης μεταμόρφωσε μια μαμά από το γκρουπ μας σε βίδα και τραγουδήσαμε όλοι μαζί το τραγούδι της φρουτοπίας. Τα παιδιά δεν ήθελαν να φύγουν από το εργαστήρι του!

Ευγένιος Τριβιζάς Θεσσαλονίκη

Λύσαμε γρίφους και σπαζοκεφαλιές, για να αποδράσουμε από τα δωμάτια του Παραμυθένιου Μυστηρίου, ταξιδέψαμε νοερά στα παραμύθια του μεγάλου συγγραφέα στο δωμάτιο αφήγησης και γνωρίσαμε τον Χουζουρίξ, το πιστό άλογο του ιππότη Ρουλεμάν.

Μυστικοί Κόσμοι Τριβιζάς

Ανεβήκαμε στη Φτερωτή Σαΐτα και θυμηθήκαμε την ιστορία με τα τρία μικρά Λυκάκια και το Ρούνι Ρούνι το ύπουλο κακό γουρούνι.

Μουσείο Τριβιζά ΔΕΘ

Στην οδό Ουράνιου Τόξου 7 και Τέταρτο βρήκαμε το Ζαχαροπλαστείο της κυρίας Γλυκερίας και του κυρίου Ζαχαρία. Χορέψαμε μικροί και μεγάλοι ροκ εντ ρολ, πήγαμε στο Τσίρκο του Μανόλη και τέλος στο Νησί των Πυροτεχνημάτων!

Επίσκεψη Θεματικό Πάρκο Τριβιζά

Περισσότερες πληροφορίες για την επίσκεψή σας

Στο τέλος της ξενάγησης υπάρχει χώρος για καφέ. Λογαριάστε στο σύνολο και ζαχαρωτά, που θα τα δουν τα παιδιά και θα σας ζητάνε. Επίσης είναι καλή ευκαιρία να ρίξετε μια ματιά στα βιβλία του Ευγένιου Τριβιζά στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο πώλησης και να εμπλουτίσετε τη βιβλιοθήκη σας, αν δεν τα έχετε ήδη όλα!

ΔΩΡΕΑΝ PARKING

ΔΩΡΕΑΝ Parking (από την Πύλη Εμπορίου, Εγνατία) για τους επισκέπτες του πάρκου. Ισχύει για οχήματα αλλά και λεωφορεία.

Ο χώρος, ελεγχόμενος και με συνεχή παρουσία προσωπικού Υγείας και ξεναγών, παρέχει πλήρη ασφάλεια. Μεγαλύτερης ηλικίας παιδιά θα μπορούσαν, θεωρώ, να μπουν και μόνα τους με τον ξεναγό. Αν και δεν θα ήθελα προσωπικά να χάσω αυτή την εμπειρία. Ο Ευγένιος Τριβιζάς είναι ο αγαπημένος όχι μόνο των μικρών αλλά και των μεγάλων!

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Λόγω της μεγάλης συμμετοχής, είναι απαραίτητο να προγραμματίσετε έγκαιρα με τηλεφωνικό ραντεβού την επίσκεψη του σχολείου σας, γνωρίζοντας τον ακριβή αριθμό των μαθητών σας. Κρατήσεις σχολειών: 2310 291 243 & 2310 291 267

Ενημερωθείτε αναλυτικά για τα Εισιτήρια και τα Ωράρια Λειτουργίας στη σχετική σελίδα.

Ψυχαγωγία
Θέαμα
Μυστήριο
Εκπαιδευτικά Ερεθίσματα
Διαδραστικός Χαρακτήρας
Τιμή
ΣΥΝΟΛΙΚΑ
"Οι μυστικοί Κόσμοι" του Ευγένιου Τριβιζά στη ΔΕΘ είναι ένα φαντασμαγορικό θεματικό πάρκο, ευρωπαϊκών προδιαγραφών, με υψηλά εκπαιδευτικά στάνταρ και έντονο διαδραστικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα που αξίζει να επισκεφτείτε μικροί και μεγάλοι.

Author

Οργάνωση Σπιτιού - Tips Εξοικονόμησης - DIY Κατασκευές κ.α. #smartliving #momblogger Πτυχιούχος Ψυχολογίας, σύζυγος και μαμά δύο κοριτσιών από τη Θεσσαλονίκη ♥ Αγαπημένο Quote: "Για τον κόσμο είσαι μία μαμά αλλά για την οικογένειά σου είσαι ο κόσμος όλος...".

9 comments

• Φαντάζομαι Ελευθερία μου πόσο τέλεια θα ήταν! Και μεις έχουμε αρκετά βιβλία του Τριβιζά και ήταν από τα αγαπημένα της Γεωργίας. Φιλάκια πολλά και να περνάτε πάντα όμορφα!

• Ελευθερία σ ευχαριστούμε για την ανάρτηση. Μ έσωσες!!Αυτό το Σαββατοκύριακο θα κρατήσω τα εγγόνια μου και σκέφτομουν που θα παμε για να έχουν ενδιαφέρον και να περάσουν καλά. .Να λοιπόν η προταση !

• πωπω ζήλεψα απίστευτα!!!! Αγαπάμε Τριβιζά!!! Ευχαριστούμε για την γεύση!

• Ζηλεύω ταμάλα!!! Μα δεν θα έρθει προς Αθήνα μεριά;; Φαίνεται καταπληκτικό μέρος!!

• Φαίνεται πολυ ενδιαφέρον και από οτι κατάλαβα περάσατε πολύ ωραία! Άντε να έρθει και Αθηνα! Φιλιααα