Πώς θα διατηρήσετε μια επιδερμίδα λαμπερή και νεανική

Πώς θα διατηρήσετε μια επιδερμίδα λαμπερή και νεανική

Η φροντίδα της επιδερμίδας δεν είναι μόνο θέμα ομορφιάς αλλά και υγείας. Καθώς το δέρμα ωριμάζει αντιμετωπίζει αλλαγές, όπως η εμφάνιση των πρώτων ρυτίδων, δυσχρωμίες και απώλεια ελαστικότητας. Χωρίς να δαπανήσετε πολλά για καλλυντικά αλλά με σωστή διατροφή, καλό ύπνο, και κατάλληλη περιποίηση θα σταματήσετε τις επιπτώσεις του χρόνου. Ρωτήσαμε την αισθητικό Ματίνα Δροσίδου από το ινστιτούτο αισθητικής ‘Μορφή” για το πώς θα διατηρήσουμε μια επιδερμίδα λαμπερή και υγιή. Δείτε τί μας συμβουλεύει.

Δώστε στο πρόσωπό σας την περιποίηση που χρειάζεται

προϊόντα περιποίησης για επιδερμίδα λαμπερήΥπάρχουν τόσα πολλά και διαφορετικά προϊόντα ομορφιάς στην αγορά σήμερα που σας παρασύρουν και σας μπερδεύουν. Καταλήγετε με ένα σωρό καλλυντικά στο νεσεσέρ που είτε δεν ξέρετε πώς να τα χρησιμοποιήσετε, είτε ακόμη χειρότερα είναι τα λάθος προϊόντα για τις δικές σας ανάγκες. Τα απαραίτητα προϊόντα περιποίησης προσώπου μετά τα 30 σύμφωνα με τη Ματίνα Δροσίδου είναι τα εξής:

  • Πρώτα απ’όλα και με σειρά χρήσης έρχεται το καθαριστικό προϊόν, που μπορεί να είναι από ένα ήπιο αντισάπουνο, έως ένα γαλάκτωμα ανάλογα με τον τύπο του δέρματος. Ο καθαρισμός του προσώπου πρωί και βράδυ είναι απαραίτητος, καθώς βοηθά το δέρμα να αναπνεύσει.
  • Συμπληρώστε 1-2 φορές την εβδομάδα με ένα ιδανικό για εσάς προϊόν απολέπισης.
  • Εν συνεχεία δώστε βάση στην ενυδάτωση. Μην ξεχνάτε πως πρόληψη σημαίνει ενυδάτωση (ματιών,προσώπου,σώματος). Όλοι οι τύποι δέρματος, ακόμα και οι πιο λιπαροί, έχουν ανάγκη ενυδάτωσης.
  • Και ερχόμαστε στο απόλυτο must προϊόν που δεν είναι άλλο από την αντιηλιακή προστασία. Η έκθεση στον ήλιο είναι η μεγαλύτερη αιτία πρόωρης γήρανσης, που εκδηλώνεται με λεκέδες, ρυτίδες και απώλεια της σφριγηλότητας. Ακόμη και το χειμώνα ή τις συννεφιασμένες ημέρες κάντε καθημερινή συνήθεια τη χρήση αντιηλιακού. Πάρτε τον ήλιο στα σοβαρά και επιλέξτε προϊόντα που καλύπτουν όλο το φάσμα της ηλιακής ακτινοβολίας, τις ακτίνες UVA και UVB.

αφεθείτε στα χέρια ενός ειδικού για να έχετε λαμπερή επιδερμίδαΤώρα αν λόγω ιδιαίτερων προβλημάτων στο δέρμα σας χρειάζεστε κάτι πιο εξειδικευμένο θα ήταν σοφό να συμβουλευτείτε την αισθητικό σας.

Πηγαίνοντας και ένα σκαλοπάτι παραπάνω, είναι καλό, τουλάχιστον για 1-2 φορές τον χρόνο να αφήνεστε στα χέρια ενός ειδικού για έναν βαθύ καθαρισμό και περιποίηση, ώστε να σας κατευθύνει και πιο σωστά. Στον χώρο της αισθητικής και με τις συμβουλές της θεραπεύτριας θα νιώσετε και θα κατανοήσετε την καλύτερη λειτουργία και τις ανάγκες του δέρματός σας. Η αισθητικός πάει ένα σκαλοπάτι βαθύτερα ακόμα και αν κάνετε εξαιρετική δουλειά στο σπίτι, αναφέρει χαρακτηριστικά η Ματίνα Δροσίδου.

Διώξτε το στρες. Επηρεάζει αρνητικά την επιδερμίδα

Κάθε συναίσθημα που ταράζει την εσωτερική σας ισορροπία, όπως το καθημερινό παρατεταμένο στρες, αποτυπώνεται και στην όψη της επιδερμίδας. Κάθε φορά που είστε σε υπερένταση αυξάνονται τα επίπεδα της κορτιζόλης στο αίμα με αποτέλεσμα να μειώνονται αντίστοιχα τα επίπεδα κολλαγόνου και να δημιουργούνται ρυτίδες. Διάφορα δερματικά προβλήματα, όπως ακμή, έκζεμα, αλλεργίες και ευρυαγγείες επιδεινώνονται όταν σας κυριεύει το άγχος. Χαλαρώστε, σκεφτείτε θετικά για όσα συμβαίνουν γύρω σας και αναζητήστε το γέλιο στη ζωή σας.

Κοιμηθείτε καλά! Ο ύπνος θρέφει το δέρμα σας

ο ύπνος σας χαρίζει λαμπερή επιδερμίδαΟ ύπνος θρέφει λένε τα παιδιά, αλλά η αλήθεια είναι ότι θρέφει και την επιδερμίδα. Ο βραδινός ύπνος βοηθά στην ανάπλαση των κυττάρων, στην παραγωγή κολλαγόνου και επαναφέρει τα επίπεδα υγρασίας στο δέρμα. Αν δεν κοιμάστε αρκετά το δέρμα σας δείχνει χλωμό και ταλαιπωρημένο, έστω κι αν χρησιμοποιήσατε την πιο ακριβή κρέμα προσώπου. Να κοιμάστε τουλάχιστον 8 ώρες και η επιδερμίδα σας θα βελτιωθεί αισθητά. Το πρόσωπο θα δείχνει πιο φωτεινό, γεμάτο ζωντάνια κι ελαστικότητα, χωρίς μαύρους κύκλους και σακούλες κάτω από τα μάτια.

Πείτε όχι στις κακές συνήθειες και ναι στη γυμναστική

Το κάπνισμα και το αλκοόλ κάνουν κακό στο δέρμα σας. Το αλκοόλ αφυδατώνει την επιδερμίδα, ενώ το κάπνισμα μειώνει την κυκλοφορία του αίματος. Συμπτώματα ξηρότητας, χαλάρωση, διαταραχές στη σύνθεση της ελαστίνης είναι τα πρώτα σημάδια. Η καλύτερη μέθοδος αποτοξίνωσης από το αλκοόλ και το τσιγάρο είναι η γυμναστική. Πάρτε το απόφαση και ξεκινήστε να αθλείστε είτε στο γυμναστήριο είτε μόνες στο σπίτι.

Αυξήστε τα θρεπτικά συστατικά στη διατροφή σας

σωστή διατροφή για επιδερμίδα λαμπερήΓια επιδερμίδα πάντα φρέσκια και αστραφτερή προσέξτε τη διατροφή σας. Η επιδερμίδα σας έχει ανάγκη από υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Βάλτε πολλά φρούτα και λαχανικά στο τραπέζι σας και πίνετε πολύ νερό. Το νερό μεταφέρει τα θρεπτικά συστατικά στο δέρμα και απομακρύνει τις άχρηστες τοξίνες. Άλλες υγιεινές επιλογές τροφών που συμβάλλουν θετικά στην όψη της επιδερμίδας είναι οι ξηροί καρποί, όπως αμύγδαλα, καρύδια, τα δημητριακά ολικής άλεσης και ο σολωμός. Αποφεύγετε φυσικά το junk food, τα βαριά και πικάντικα γεύματα. Οι έτοιμες τροφές με την πλήρη ανυπαρξία σε βιταμίνες θα καταστρέψουν την ποιότητα του δέρματος, ενώ θα σας προσθέσουν κιλά και πόντους εκεί ακριβώς που δεν θέλετε.

Ευχαριστούμε την αισθητικό Ματίνα Δροσίδου από το ινστιτούτο αισθητικής ‘Μορφή”, Αδριανουπόλεως 18 και Αιγαίου στην Καλαμαριά (τηλέφωνο κέντρου αισθητικής 2310 480978).

Your Turn!

Αν έχετε να προσθέσετε κάτι ακόμη ή απλά να μοιραστείτε τη δική σας εμπειρία, αφήστε το προσωπικό σας σχόλιο!

Author

Αν επιθυμείς και εσύ να φιλοξενήσεις άρθρο σου στο makelife.gr let us know!

Συμμετοχή στη συζήτηση